- Locatie
Raadszaal
- Voorzitter
- Monique de Boer-Beerta
- Agenda documenten
Agendapunten
-
1
Voorgesteld besluit:
de agenda van de vergadering van 9 februari 2023 vast te stellen.Bijlagen
-
2
Wilt u gebruikmaken van het spreekrecht? Stuur dan ten minste 48 uur voor de vergadering een e-mail met uw naam, adres, telefoonnummer en het agendapunt waarover u wilt “inspreken” naar griffie@roerdalen.nl en wij nemen contact met u op. In onderling overleg wordt dan bepaald hoe we vorm geven aan het spreekrecht. Of bel met de griffie via (0475) 538 888.
-
3
Voorgesteld besluit:
kennis te nemen van de lijst ingekomen stukken (periode 3/12/2022 – 27/01/2023).Bijlagen
-
4
Voorgesteld besluit:
de besluitenlijst van de raadsvergadering van de gemeente Roerdalen van 14 december 2022 vast te stellen.Bijlagen
-
5
Bijlagen
Voorgesteld besluit
- Het normenkader 2022 "Inventarisatie wet- en regelgeving in het kader van de rechtmatigheidscontrole" vast te stellen
- Van de “Verordening maatschappelijke ondersteuning en Jeugdhulp gemeente Roerdalen 2020” artikel 4 buiten de reikwijdte van de accountantscontrole te laten vallen.
- Om te bepalen dat interne regelgeving waar wordt verwezen naar prestatielevering buiten de reikwijdte van de accountantscontrole valt.
-
6
Bijlagen
Voorgesteld besluit
de tweede wijziging Verordening maatschappelijke ondersteuning en Jeugdhulp gemeente Roerdalen 2020 vast te stellen.
-
7
Bijlagen
Voorgesteld besluit
een ontwerp verklaring van geen bedenkingen af te geven voor het uitbreiden van een bedrijfsloods en gebruik ten behoeve van wonen en ambachtelijke bedrijfsmatige activiteiten (nevenfunctie) op de locatie Holsterweg 37 in Posterholt.